7 Kasım 2013 Perşembe

O GECE

Bu gece uyumaya korkuyordum. Çünkü hangi rüyayı göreceğimi biliyordum. Uyumamaya çalışıyordum ama o beni engelliyoru. Son canımı da verdiğimde o sonsuz uykuya daldım son...



Hımm kitap da baya gizemli. Ama kitapta bir sorun var: 2364. sayfadan 2367. sayfaya atlıyor.

- Kızım yemek vakti,
- Ama anne yaa bir dakka daha bekle.
- Her zaman böyle diyorsun kızım, bak şimdi geliyorum oraya.
- Tamam anne tamam geliyorum.
- Kardeşlerine yemeklerini bitirmelerini söyle.
- Tamam anne, sizde yemeklerinizi bitirin annem dedi. O gelene kadar yemeklerinizi bitirin.

ding dong
- Ben kapıya bakmaya gidiyorum. kimoo
- benn
- sen kimsin
- Kızım şimdi tekerlemenin sırasımı? şimdi aç kapıyı.
- Açtım açtım
- Hadi kızım arabaya bin.
- Ama baba kardeşlerim ne olacak?
- Onlar için bakıcı çağırdım. hadi gel.
- Tamam baba.
- şirkete geldik bu gün ilk günün. 1. kattaki odaya geç
- tamam,

1 saat sonra,
- neden bu kadar ses geliyor:
pat küt çıkıt çıkıt booooom!
dirid dirid, dirid dirid
- alo
- sıra sende
diid diid
- kapattı.
asansör 5`den 4`de iner,3`e iner,2`ye iner ve 1`iner asansörün kapısı



                                     1.bölüm sonu.
             2. bölüm kasımın 9'unda akşam 10:00'da

1 yorum: