9 Kasım 2013 Cumartesi

O GECE (2. bölüm)

Asansörün kapısı açıldığında içinden bir CD yerden yuvarlanarak bana doğru gelmeye başladı. Onu yerden aldım.



Dışarı çıktığımda iki tane adam gördüm, park etme yerinde de sim siyah bir kamyon vardı. Bu arada adamlar bana doğru yaklaşmaya başladı. Adamlar sim siyah bir kıyafet giyiyordu. Adamların ellerinde iki taraflı bir ip vardı ve koku maskeleri takıyorlardı. Adamlardan biri elindeki şeyi bana fırlattı. O ip ayaklarımı birbirine bağladı ve beni elektrikledi.

Uyandığımda bir kamyonun içindeydim ve bağırmaya başladım:
- heey çıkarın beni burdan heeeey.

Kamyon bir binaya çarptı. Kapı açıldığında metal zırhlı polisleri gördüm. Korkudan bayıldım. Uyandığımda yatağımdaydım biri bana "izle beni izle beni" diyordu. Kalktığımda konuşan kişinin CD olduğunu fark ettim. Onu hemen leptopuma takıp açtım. Açtığımda bazı sorular sordu:
- isminiz?
- file
- babanızın ismi?
- hitaf
- annenizin ismi?
- nazzer
- kardeşlerinizin ismi?
- remö ve rezö
- tamam filminize başlayabilirsiniz.

2. bölüm sonu.
Devamı gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder