3 Ağustos 2014 Pazar

O GECE (6. Bölüm)

Kilit açıldı ve mesajda şöyle bir şey yazıyordu : O.Ü.V.Z. aranıyor şimdilik mesajı T.'ye gönderilmesi gerekir. Hipermetro Şehri, Sakıt İlçesi Gizli Mahalle, Şifreli Sokak T apartmanı ( Acilen gönderin ). Yazar: A. !

Bu mesajı aldıktan sonra içim dağlandı o gece saat 3:00'de uyudum. Uyandığımda beyaz yumuşacık bir yatakta yatıyordum yatağın etrafı mor bir perdeyle kaplıydı. (Doğrusu rengi çok güzeldi). Biyerlerden ayak sesi geliyordu. Gittikçe yaklaşıyordu ve perde açıldı. Annem beni görünce uyanmış diye bağırdı. Ben de ne olduğunu sordum.
- Annecim ney oldu söyler misin?
Ordan bir doktor gelip şöyle dedi:
- 17 saatdir uyuyorsun. O an hiç şaşırmadım. O kadar çok şey görmüştüm ki hiç şaşırasım gelmiyordu. Doktor bize reçete yazdı sonra annemle arabaya binip gittik. Garip bir yere geldik küçük bir tepenin üzerinde bir eve girdik. Ev otel gibiydi bana yer yatağı açmışlardı. Anneme neden burda olduğumuzu sordum, o da bana şöyle dedi:
- Sen uyuykaldığında burda (Hipermetro şehrinde) uyku uzmanı olduğunu öğrendik hemen buraya geldik gelirken bu evi kiraladık. Hipermetro kelimesini duyduğum anda içimden bir his şöyle diyordu: Dışarı çık T.'ye mesajı ver..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder